Skip to main content
 

CEEPO Stinger Ultegra DI2 FFWD Ryot55 Kogel ceramic maanteeratas

Tootja Ceepo
Toote saadavus: Tellimisel
Stinger on Ceepo innovaatilise disaini tõeline essents. See on tipptasemel võistlusratas, konstrueeritud ainsa eesmärgiga – liikuda kiiresti. Sündinud kiireks!
Müügihind5 699,00 €
Alghind: 7 099,00 €
Allahindus -1 400,00 €
Hind / kg:
Suurus
Tasuta transport
ei-ole-saadaval.gif

CEEPO Stinger Ultegra DI2 FFWD Ryot55 Kogel ceramic maanteeratas

  • Ceepo Stinger raam L suurus (83-90 cm sisajala pikkusele, 73-80 cm sadula kõrgusele)
  • Shimano Ultegra 8100 DI2 grupp (172,5 mm / 53-36 /  11-32 )
  • KMC X12 TI-N kuldne kett
  • FFWD Ryot 55 FCC jooksud
  • FSA S-LK 38 cm (C-C) lenks
  • Fabric Line-S Race Ti sadul
  • Continental 5000 S-TR 28 mm tubeless rehvid
  • Enve lanksupael
  • Kogel EVO386 ceramic keskjooks
  • Koge Kolossos ceramic kuldne käiguvahetaja korv
  • Kogel ceramic jooksu laagrid

 

 

Stinger on Ceepo innovaatilise disaini tõeline essents. See on tipptasemel võistlusratas, konstrueeritud ainsa eesmärgiga – liikuda kiiresti. Sündinud kiireks! 

Stinger ühendab eksperimendid ja innovatsiooni aerodünaamika vallas maanteratta traditsioonidega, pakkudes tulemusele orienteeritud maanteeratast nagu ei keegi teine. See on superratas, mida iseloomustavad kirurgi täpsus ja gepardi kiirus. See ei ole ratas igapäevasteks sõitudeks, kui Sa just ei plaani sõita iga päev kiiresti. Väga kiiresti. 

Ceepo lähenemine Stingeti geomeetria disainimisele pärineb astatepikkusest traitlonitatta arendamise kogemsest. See võimaldav agressiivse sõidusaendi täpse ja kindla juhitavusega. Selleks kombineerib Ceepo parimaid aeridünaamilisi lahendusi, nagu optimeeritud aerodünaamilise ristlõikega torud maanteratta neutraalse geomeetriaga, et pakkuda stabiilset, jäika, hästi juhitavat ja samas uskumatult agressiivset võistlusratast, kus need omadused ilmnenvad parimal moel just suurtel kiirustel.   

Stingeri suurel kiirusel hästi juhitava agressiivse geomeetria loomiseks viis Ceepo esijooksu veidi kaugemale. Täpsemalt viidi esijooksu tsenter esitoru telje tavapärase 40-60mm pealt 50-70mm-ni ning keskjooksu lasti 5mm madalamale. Saatan peitub detailids ja need väikesed muudatused parandavad olulisel määral tulemust. 

Ühesõnega, see ratas on kiiruse osas tipptasemel, sobitub ratturile nagu valatult ja võimaldab sõitjal keskenduda pingutusele seal, kus see loeb: kiirus ja võimsus. 

Kõik need täiustused transformeeruvad tulemuslikkuseks saledas ning aerodünaamilises pakendis. Kui oled joonel, suudab Stinger muundada iga watti efektiivseks liikumiseks. Lihtsustades, uus Stinger on kiirem sirgetel, kergem tõusudel ning teravam kurvised ja laskumistel. 

Siin on kõik, mida ootad aero maanteerattalt, ainult kiirem.

Raami ja kahvli integratsioon

Kahvel võimaldab kasutada 28 mm laiusega
tänapäevast maanteerehvi. Voolikud ja juhtmed
leiavad lihtsamalt  tee tänu sirgele kahvlitorule
(1,5 tolli üleval ja all). Selline kahvli-raami
integrastioon on sinu väike toimiv salarelv!


Sadulatorule disainitud süvend pudelile

Sadulatorule kinnituv pudelikorv on
positsioneeritud kohta, kus see segab võimalikult
vähe üldist aerodünaamikat.


Aerodünaamilised karbon profiilid

Lennundusest ja tuuletunnelitest tuttavad
ja testitud proofiilide kujud vähendavad
tuuletakistust ja turbulentsi, sälitades samal
ajal kõik olulised jäikuse ja kaalu karateristikud.


Integratsioon

Peidetud voolikute juht-teed tagavad
täieliku lenkus/stemmi aero integratsiooni.
Sellise lahenduseni on jõutud tänu
partnerlusele FSA, Tokeni ja CEEPO vahel.
Selel tulemusena on lenksu osa puhas ja
aerodünaamiline ning silmale ilus vaadata.
Voolikute ja juhtmete puudumine annab
võimaluse lihtsamalt paigutada ka lenkus
kotte.


Kasutatud süsinikkiud (carbon)

Kasutame Toray süsinikkiudu, mis vastab
optimaalse tugevuse ja jäikusega süsinikkiu 
(Optimal Strength and Modulus Carbon (OSMC))
standardile. Kasutades seda sisemise vormimise
tehnoloogiaga, saame luua keeruka kujuga
raamitorusid. Tulemuseks on süsinikkiust raam
millel ei ole sile ja kvaliteetne pind ainult väljaspool,
vaid ka seespool. See välistab peidetud nõrgad
kohad ja parendab raami üldist kvaliteeti,
vastupidavust, jäikust, tugevust ja läbipainet seal,
kus seda on vaja.


Ühes-tükis kahvel

Raam ja kahvel ühenduvad moodustades
koos toimiva aerodünaamilise terviku.
Lapikud, laiad kahvli jalad vähendavad
tuuletakistust ja turbulentsi. Kahvel
tagab hea juhitavuse ka tuulistes oludes.
Kahvli eriline krooni kuju annab samut oma
osa aerodünaamika võidukäiku.


UCI nõuetele vastav raam

Stinger on UCI poolt aksepteeritud
maanteeratta platvorm.

  • Suurused: 43(XS)/ 46(S)/ 49(M)/ 52(L)
  • Sobivad mehaanilised ja elektroonilised grupid: 2x ja 1x ketirattaga versioonid, SHIMANO, SRAM, FSA, Classified PowerShift Hub
  • Esimese ketiratta Max/Min suurus: Min: 30T / Max: 53T
  • Keskjooks: BB386EVO
  • Kaelakausid: FSA NO.55R 1.5” ACR
  • Stemm: FSA SMR stemm, XS-70mm, S-80mm, M-90mm, L100mm, XL-110mm
  • Pidurid & Rootorid: Flat Mount, 160mm Max.
  • O.L.D. & võll: Ees: 100mm x Ø12, Taga: 142mm x Ø12
  • Sadulapost: CEEPO maantee post
  • Kaal: Raam: 830g (M) , Kahvel :404g (lõikamata steereriga 300mm)
  • Karbon: Japan Toray ® Hi-Modulus Carbon
  • Maksimaalne rehvi laius: Max: 28mm
  • Värv: sinine must / punane must
  • UCI: jah

 

Selle toote kohta pole veel ülevaateid kirjutatud.

Ostukorv on uuendatud

Minu konto

Kontakt

Riveante OÜ

Tüve tn 22a
13418 Tallinn, Estonia

Võta ühendust: +372 50 26 200

Reg nr: 11473210